- www.caparol.si
- Integriteta
- DAW Integrity Line
DAW IntegrityLine
Vedno si prizadevamo za izboljšanje svojega ravnanja, vendar smo včasih odvisni od zunanjih in notranjih impulzov, da bi prepoznali možnosti za izboljšanje ali celo potrebo po spremembi. Če imate za nas kakršne koli informacije, ki pojasnjujejo pritožbe, nepravilno ravnanje ali vprašanje skladnosti, nam jih sporočite.
Pozivamo vas, da nasvete posredujete z imeni in kontaktnimi podatki. To velja zlasti za naše zaposlene. Zagotavljamo vam, da bodo prijavljene informacije obravnavane zaupno in da bodo žvižgači zaščiteni z ustreznimi ukrepi.
Poleg tega lahko anonimne prijave oddate tudi prek našega spletnega sistema za prijavo nepravilnosti (DAW IntegrityLine) - v več kot 20 jezikih. Prejetih anonimnih prijav ne moremo izslediti. Sistem lahko uporabite za postavljanje vprašanj o prijavljenih poročilih in obveščanje o sprejetih ukrepih.
Dodatne informacije o DAW IntegrityLine so na voljo neposredno na platformi: daw.integrityline.com.
Pritožbe o kršitvah človekovih pravic ali okolja
Pritožbe o morebitnih kršitvah človekovih pravic ali okoljskih tveganjih ter tveganjih za človekove pravice ali okolje, ki jih povzročajo dejavnosti našega podjetja, lahko vložite tudi prek linije DAW IntegrityLine.
Zavzemamo se za dostojne delovne pogoje in varstvo okolja v našem podjetju in v naši dobavni verigi. Vaše povratne informacije nam pomagajo prepoznati težave in po potrebi uvesti izboljševalne ukrepe.
Za več informacij glej daw.integrityline.com in naslednji poslovnik:
Kdo lahko vloži pritožbo?
Postopek za pritožbe je odprt za vse zaposlene v našem podjetju in zunanje tretje osebe, zlasti zaposlene pri neposrednih in posrednih dobaviteljih.
Katere vrste pritožb je mogoče vložiti?
V pritožbenem postopku lahko prijavite morebitne kršitve veljavnih zakonov in notranjih predpisov našega podjetja. To vključuje zlasti informacije o tveganjih za človekove pravice ali okoljska tveganja ter kršitve človekovih pravic ali okoljskih obveznosti, do katerih je prišlo zaradi naših gospodarskih dejavnosti ali gospodarskih dejavnosti enega od naših dobaviteljev.
Kako se lahko vloži pritožba?
Pritožbo lahko oddate prek našega spletnega sistema za prijavo nepravilnosti na naslovu daw.integrityline.com. Pritožbo je mogoče vložiti v več kot 20 jezikih in jo je mogoče vložiti anonimno ali tako, da se identificirate. Če je prijava oddana z uporabo identitete, je ta znana le osebam, ki prijavo prejmejo in sprejmejo nadaljnje ukrepe. Tudi če je prijava oddana anonimno, je mogoče postavljati vprašanja in prejemati informacije o sprejetih ukrepih prek posebnega zaščitenega poštnega predala. Identiteta prijavitelja je celovito zaščitena s tehničnimi varnostnimi ukrepi.
Poleg tega lahko nasvete prejemate prek posebnega e-poštnega predala. To je compliance@daw.de.
Kako deluje postopek za pritožbe?
Vse preiskave se vedno izvajajo neodvisno, nepristransko in pošteno. Za preiskovalne ukrepe velja načelo sorazmernosti in se morajo na ustrezen način osredotočiti na namen razjasnitve dejstev. Vse osebe, pooblaščene za preiskovalna dejanja, morajo informacije, prejete v okviru notranje preiskave, obravnavati kot zaupne.
Po oddaji prijave vsak prijavitelj prejme potrdilo o prejemu najpozneje v sedmih dneh po prejemu prijave. Nato se preveri verodostojnost prijave. Če je prijava verjetna, dejstva razišče oddelek za upravljanje in skladnost, po potrebi ob sodelovanju zadevnega strokovnega oddelka. Z žvižgačem se pogovori o dejstvih primera.
Če je bila ugotovljena kršitev skladnosti, bodo sprejeti ustrezni disciplinski ali drugi popravni ukrepi, da se prepreči ali čim bolj zmanjša škoda za podjetje, zaposlene in/ali stranke ter prepreči ponovitev kršitev.
Poročane težave se lahko razlikujejo po obsegu in zapletenosti. Zato je težko določiti splošno veljavni časovni razpored preiskav. Notranje preiskave se na splošno izvajajo čim hitreje in učinkoviteje. Žvižgač bo o trenutnem stanju preiskave in sprejetih ukrepih obveščen po zaključku preiskave, vendar najpozneje v treh mesecih po vložitvi prijave.
Učinkovitost opisanega postopka se preverja vsako leto in priložnostno. Po potrebi bo DAW izvedel ustrezne prilagoditve in spremembe v zvezi z dostopnostjo in postopkom prijavljanja nepravilnosti. V ta namen so dobrodošle tudi povratne informacije prijaviteljev nepravilnosti.
Kontaktna oseba za pritožbeni postopek
Oddelek za upravljanje in skladnost je centralno odgovoren za naš pritožbeni postopek. Vprašanja in pripombe v zvezi s pritožbenim postopkom lahko pošljete na naslov compliance@daw.de.
Zaščita pred prikrajšanostjo ali kaznijo
V našem podjetju ne dopuščamo povračilnih ukrepov v smislu maščevanja, diskriminacije in disciplinskih ukrepov proti osebi, ki je v dobri veri podala prijavo. Povračilne ukrepe proti žvižgačem obravnavamo kot kršitev skladnosti, ki bo prav tako sankcionirana. Po potrebi bomo sprejeli začasne ukrepe za zaščito prijavitelja med preiskavo.
Enako pričakujemo od naših dobaviteljev v zvezi z zunanjimi žvižgači. Ustrezna pričakovanja smo oblikovali v Kodeksu dobaviteljev.
Dokumentacija in objava
DAW redno objavlja informacije o številu prejetih prijav o tveganjih, povezanih s človekovimi pravicami ali okoljem, in kršitvah obveznosti, povezanih s človekovimi pravicami ali okoljem, ter o ugotovitvah na podlagi obvestil. Objava je vedno anonimna.