Meine Zielgruppenangabe ändern
Preskoči navigacijo
Caparol
vaš močan
partner
Caparol
vaš močan
partner

Zgodovina podjetja

Mejniki v zgodovini Caparola

Leta 2010 je podjetje Deutsche Amphibolin-Werke Roberta Murjahna slavilo 115. obletnico svojega obstoja.

Prvotno ustanovljeno z namenom, da v Odenwaldu pridobiva iz zemlje mineral amfibol (rogovača/zeleni skrilavec), se je postopoma razvilo v proizvajalca premaznih sredstev za gradbeno panogo. Pri tem so bili ti najprej praškasti gradbeni proizvodi narejeni iz mineralnih pigmentov, polnil in apneno-kazeinskih veziv ("Murjahns Anstrichpulver" – Murjahnovo premazno sredstvo v prahu), pozneje so jim dodajali tudi lepilo oziroma vodno steklo. Poznejše raziskave so bile v okviru življenjskega dela dr. Roberta Murjahna osredotočene predvsem na tehnologijo sintetičnih disperzijskih veziv. 

Na tem področju je podjetje prevzelo vodilno vlogo specialista in pionirja, ki jo ima še danes. Na zmagoslavni pohod skozi pleskarske delavnice so poslali vodno univerzalno barvno vezivo Universal-Farbenbindemittel Caparol (kazein, parafin, oleum) – pozneje s polimerno disperzijo kot osnovno surovino, ki je nadomestila olja.

1885

Ernst Murjahn in njegov sin Eduard, lastnika hamburškega izvozno-uvoznega podjetja "Ernst Murjahn & Sohn", pridobita pravice za izkoriščanje mangana v Odenwaldu. Med raziskovanjem tal naleti Eduard Murjahn na rogovačo – pomemben mineral iz skupine amfibolov.

1957

Disbon GmbH, Ober-Ramstadt.

1959

Pod znamko "Muresko" pride na tržišče na novo razvita disperzijska polnilna barva.

1981

Ustanovitev podjetja Capatect Dämmsysteme GmbH & Co. Energietechnik KG, Ober-Ramstadt. Capatect trži toplotnoizolacijske kontaktne in druge fasadne ometne sisteme.

1984

Pisani slon postane nov zaščitni znak podjetja Caparol. Prva predstavitev sledi na sejmu barv v Münchnu.

1985

Predstavitev prve notranje barve na svetu z minimiranimi emisijami in brez topil "Indeko-plus E.L.F.".

1999

Premiera in uvedba precedenčne kolekcije barvnih tonov "Caparol 3D-sistem za gradbene barve" na sejmu barv v Kölnu, ki postavlja nove smernice.

2007

Na sejmu „Barva – opremljanje in fasada“ v Kölnu je predstavljen inovativen nov proizvod „Edition Carbon“. Edition Carbon je nova generacija fasadne izolacije, ki je ojačana s karbonskimi vlakni, zato zagotavlja visoko odpornost proti udarcem in dolgo življenjsko dobo.

2008

Uvedba nove generacije fasadnih barv, izdelanih z nanotehnologijo na osnovi kremenove kristalne mreže (nanokvarčna mreža). Nova receptura omogoča, da se delci umazanije ne lepijo na površino fasade, ki tako ostaja čista daljše obdobje. Na tržišču sta tako na voljo visoko tehnološki fasadni barvi ThermoSan in AmphiSilan.

2010

Na sejmu „Barva – opremljanje in fasada“ v Münchnu je predstavljena inovativna kolekcija barvnih tonov „FASSADE A1“. Na barvnih kartah je kar 500 barvnih odtenkov, izbranih posebej za fasado, ki zagotavljajo najvišjo odpornost barvnega tona v kombinaciji s fasadnimi barvami Caparol NQG Premium.